In S-vall elr ska vi säga BYN??

Sitter i Sundsvall hos kussen. Åkte upp igår på morron lite spänd inför att köra så längt för första gången men med mor som stöd gick det prima :) Blev lite shopping ute i Birsta o sen en film på kvällen: "Pojken i randig pyjamas", så jäkla bra o sorglig! Idag har vi vart på Selångers marknad ganska så stor likartad med cityfesten tyckte jag :) Blev en langos o lite brända mandlar, mums! Fick åka lite karuseller med kussens dotter Joanna; lilla bergodalbanan, lustiga huset o krockbilarna haha, efter krockbilarna mådde inte min rygg så värst bra. Fast är bättre i den nu än va jag va i torsdags, har aldrig haft så ont som jag hade då, men efter att ha knarkat lite alvedon o voltarengel så känns det bättre xD

Nu väntas det på att grillen ska tändas o att mor o moster ska komma hit ut till byn, haha ;) Så himla komiskt, stället heter BYN o dessutom är de en liten by, en bit bort finns kossor, hästar o så o mjälkbilen kommer o hämtar mjölken haha xD Riktigt ute på vischan kan man säga ;)

Näe nu ska jag gå o va social, får se vad vi hittar på :)

Hemfärd imorn på eftermiddan/kvällen nångång!

Tjarrå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0