Helgen slut men för mej är de jue fredag hela veckan så ^^

I fredags blev de förferre hemma hos mej med Idiisen o Marsan, sen mötte vi Rebecka o tog oss in till stan för Slicken, så jävla skoj de va :) Lördan bjöd på ännu mera party, blev förrferre hos nån i Valbo ganska så dött menmen :P Så drog jag, Idiisen o Johanna till Old saints stötte på Ken o Micke, så hade de trevligt med dem :) Så kom även Kens brorsa o hans kompis. Skulle sedan på efterfest men jag o Johanna gick in typ 5min för att sedan bege oss hem elr Johanna då men icke jag ;) Gick inte upp förns närmre ett idag men alltid mys så ;) Så har jag vart på kalas Pella pappas nya "bruttas" dotter som fyllde 13, välkommen in i tonåren själv så går man ur dem inom mindre än sju månader haha xD Tog även en lång prommis med Marsan blev väl en 6km minst härligt få lite frisk luft :) En helhärlig helg minst sagt!

Nu ska jag snart sova tror jag o ta igen helgens missade sömn, fast de brukar inte fungera menmen. Ska känna mej hurtig o gå upp vid nio imorn o ta mej en prommis på morronvkisten innan frulle. Sedan blire stan o fika med Majgun, som jag saknat denna kvinna såg henne idag för första gången sen studenten! Ojoj mkt att prata om hihi xD

Fick förresten nyligen sms av Johanna som vi träffade i Tylösand, tydligen ska hon o Lisa ta sig upp till Gävle i helgen o hälsa på så då blire till att spendera ytterligare de pengar man inte har men vafan man lever bara en gång :) Så himla skoj de ska bli!

tjarrå <3

Fredan!


Idiisen o jag <3

Idiisen o Marsan mina älsklingar <3

Jag o Marsan <3

Yee party!!!!

Låt oss övergå till lördan!!

Carro, Johanna o Linda :)

Johannna o Idiiisen

Ken o Micke :)

Kens brorsa Robban o Banana(minns bara smeknamnet haha xD)

Banana o Johannis :)


Jag o Robban (nyktert?)

Ken, Idiisen o Micke :)

Fanns typ bara en vettig til bild på mej men den lyckades Ida förstöra för hon blundar nå konstigt för hon inte klarar av blixten på kameran haha xD Så lika bra att inte lägga in den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0