Uthärda en dag till...

Today: ca 7.30-22.30
Skola
Informationskväll på Ansans
Valbo med pappa, kollade på datorer o käka på donken, mums med kycklingburgare ;)
Tv, Andra Avenyn, glass med kolasås :)
Datorn
Duschen
Lyssna på Asyl som ljudbok xD
Sova


Måste nämna två garvmoment!

1:a. Kärleksflykten på Hangloose i lördags, jag och Sandra stod utanför Hangan, Anonymous ville prata me Sandra, får ur anonymous att den tycker om Sandra, anonymous drar ner hatten och hoppar in i taxin som kommer så precis lägligt xD (Alltså går inte o beskriva men det var som i en film hahaa xD)

2:a. Allas våran sångfågel talade om för mej att hon förut trodde att ex. en G-ton lät som Geeeeeeee och en A-ton som ett Ahhhhhhhhhh! När man skulle sjunga dessa toner alltså, samma med alla toner ;) Shiet alltså, musikaliskt xD

En sak till, fattar inte, sällan mina kläder går sönder då, märkte idag i skolan att mina leggins hade fått hål på rumpan, pinnigt men tur att det inte syndes ;)

Pusshej, hoppas Marsan att du får nå mer att garva åt nu medans du läser xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gömde "jag cyklade på ett bananskal"XD Klockrena Julia!

2008-10-24 @ 07:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0