Snart helg igen :)

Hade religionsprov idag, gick ganska så dåligt, skit svårt :S Men ett G blir det väl förhoppningsvis... Slutade typ halv två, åkte hem o satt mej o kolla på typ gamla avsnitt från O.C säsong ett och ett gammalt avsnitt från one tree hill också typ säsong ett :) Det är serier man kan se om och om igen =) Ajaa sen somna jag nästan men så kom pappa hem så följde jag me han o handla. Sen kom sister, så åt vi mat lite ugnspannkaka o glass ^^ (onyttiga jag xD)

Ska snart diska I think :P Finns inge bra på tv idag så tråkigt, typ enda dan som det inte går nå vettigt :O Jag får väl hitta på nå annat då ;)

Hade great! puss o kram o nyp i stjärten! (öhhh nörd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0