Shooo

Alltid trevligt att bli väckt av telefon på morron, åhh nej! Vaknade en halvtimme tidigare idag än va jag skulle ha gjort, telefon ringde o jag som sov så skönt :O Svarade i telefon men så kom jag då precis på att det var just den telefonen som det bara sprakar i, haha oj tänkte jag men brydde mej inte så mycket det var säkert bara en telefonförsäljare, så gick jag o la mej igen men kunde inte somna om så gick tillslut upp :P Började fem i tio, härligt med sovmorgon. Slutade dagen typ tjugo över två, egentligen tjugo i fem men vi började jobba med grupparbeten så fanns det inga datorer lediga till mej o idiisen så drog hem istället :P

Kom hem kollade på Greys Anatomy avsnittet från i onsdags, drog sedan ut på en löptur ca 5km :) Käkade lite korv me makaroner o sen följde jag med papi ut på en liten prommis ;) Kom sedan hem o skulle fixa lite grejs vid datorn men gav upp efter att allt hängt sig tusen gånger :P Så nu sitter jag bara o drygar på msn o käkar en tekaka med ost och skagenröra på, mums =)

Ska väl sova om ett tag tänkte läsa på lite religion men det får vi se om jag pallar, trots att jag egentligen borde göra det..

Seya!

Kommentarer
Postat av: isabelle

men gud, hur kan man inte gilla den låten?

haha, nä men jag älskar den låten :D duffy är jättebra ju.. ;)

2008-10-13 @ 21:54:01
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: maja

HATA RELIGION!

ses snart svampis;)

2008-10-14 @ 09:18:27
URL: http://majaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0