Pluggplugg, vad mer?!

Hmm vaknade typ kvart i sju idag eller nått, började iaf halv nio. Hade pa-möte med min grupp, maggan o louise :P Fick lite feeedback på projektplanen så vi fick revidera lite på den, hoppas det blev bra tillsist :) Sen vare gerografi i en och en halv timme, puhh slitsamt men det var lugnt han snacka bara på en massa, alltså lärarn vår, määäts! Sen blidde det lunch, korv o mos, funkar väl inte det godaste förutom körv då ;) Sen var det svenska, läste nå häfte inför nationella, tror jag vet nu på ett ungefär va jag ska hålla för tal =D Slutade typ kvart i två idag, nice. När jag kom hem blev det religionspluggande och lite mellanmålskäk ;) Pappiraul kom hem så drog vi ut o övningskörde lite o så blev det lite träning på start&stop i backe, uhuu svårt :P Men grejade det ganska bra (stolt) xD

Sitter lite här nu i väntan på fooden, lax skulle det visst bli, uscha menmen det går ner iaf det finns värre mat ;)

Blir Ugly Betty today, tror att Andra Avenyn är typ samtidigt så får se reprisen på det eller nått.. Ska aksnke plugga lite emr religion också ska f*n få ett bra betyg i religion, inte bara G hatar G!!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: julia

ojsan hejsan, fel det blev. jag menade ju såklart dh ;)

2008-10-14 @ 19:11:42
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

malin, det är bara att inse. du kommer inte gå mer än G, du är inte bra nog.. du ska kolla lite mer på mig, jag kommer antagligen få MVG, men det är ju inte konstigt.

du är dum och jag är smart :)

kärleksfulla hälsningar / din idol

2008-10-14 @ 19:54:45
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: majsan

malin von schymbergskan, is the shit;)

2008-10-15 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0