Onyttig - nyttig?!

Har haft en softdag idag i skolan, förstår inte hur det kan vara så lugnt ;) Men man ska inte klaga snart kanske helvetet bryter loss.. På geografin pratade typ Mats bara i 1,5h, sen var det lunch, korv o makaroner.. Efter det hade jag min muntliga bokrecension på svenskan, det gick väl okej iaf. Var lite dåligt förberedd bara. Slutade ca 13.15, HÄRLIGT! =D

Kom hem ca 14.00, drog till farmor o farfar o hälsade på :) Käkade lite glass och bulla, men kände att det var lugnt, för har nyss kommit hem från en 5km löptur, känner mej stolt! xD Ska ta tag i nyttighterna nu och försöka springa mer och öka på situpsen och rygglyftena på kvällarna.

Skall ta mej en välbehövd skön dusch alldeles strax :) Sen blire food om bara papi kommer hem snart, fläsk, potatis och löksås ryktades det om, yummie löksås! xD

Ikväll är det nå bra på tv iaf till skillnad från igår, fastnade här hela kvällen då typ :P Det blir Ugly Betty klockan åtta, typiskt bara att andra avenyn börjar halv nio så då krockar det med ugly, men det är bara att kolla på reprisen eller så.

Längtar till helgen nu :) Men vi är snart där så det är bara att stå ut ;) O skönt efter den här veckan går jag bara två veckor till så har jag höstlov sen :D

Seya!

Kommentarer
Postat av: julia

jasså jasså, så pass ;)

nej malin jag härmar aldrig det, det är inte mitt mål i livet förstår du. jag har högre mål än så! haha nej men vetu nu nördar jag vid min nya dator ;)

2008-10-07 @ 18:37:27
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0