Nästan snö nu!

Känns inte långt kvar nu innan snön kommer, jag tycker prompt att det är snöblandatregn som faller, men där är inte alla eniga xD haha. Hellre snö än regn iaf nu när det är så kallt ute!

The day:

- Vakna typ halv tio
- Kolla tv, läste tidiningen
- Drog iväg till stan för körlektion
- Träffade på Dogge & Micke, trevligt, trevligt :)
- Tog en tur på stan i alla dessa affärer ^^
- Teorilektion
- Hemfärd
- Mat, panncakes

Om ett tag börjar Andra Avenyn :) Känns som jag bara vill kura ihop mej under täcket, är så himla kallt :I

Byebye!


Kommentarer
Postat av: julia

haha ellerhur. så snyggt. tror jag ska köra på en reflexväst och leggings imorgon då jag ska festa.. ;)

2008-10-30 @ 21:41:19
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: julia

sv: jo precis. gå där enbart i en lysgul reflexväst. kallt och jag kommer ju fan stämplas som hor.. not good not good.

2008-10-30 @ 22:57:27
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0