Lördag - the day of the week ^^

Idag vaknade jag typ halv tio :P Gick upp o käka frukost o läste tidningen i lugn och ro :P Satt mej sen här vid datorn lite, tänkte försöka skriva klart mitt svenskaarbete.. Men herregud, MAMMAA!! Vafan har ni gjor eran dator seg nu också?! Åhh blir ännu mera tokig, räcker det inte att datorn hemma hos pappa är seg?! Tydligen inte, oh no! :O

Ska ta mej en liten löptur sen tror jag när jag gjort svenskan ;) Ikväll blire krogen, man kan inte tacka nej till det, inte när det är me Emelie o Sabina iaf, det var så länge sen jag var ut med de nu :P Sen efter den här helgen lär man nog hålla igen, framförallt om jag ska till bror i Kalmarhöstlovet =)

Kanske skriver nå mer sen om jag orkar, tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0