I'm so happy, I'm so glad........

Shooo... Cyklade till bussen med ont om tid o vad händer?! Jo, cykelj*veln får punka på backdäcket, hur lyckas man? Hann som tur var med bussen precis :) Jahaapp får man gå till bussen imorn då, nu är det punka både på min cykel och på pappas :O Duktig man är ;) Men han grejar nog cyklarna imorn så jag behöver nog bara walka imorn.. Härlig day today, började fem i tolv men mötte Isa in da school typ elva för att greja lite med PA:n men det blev inte så mycket gjort för man träffade folks som man var tvungen att snacka med xD hihi (sällan då) Hade psykolgi o matte idag, var väl chill.. Slutade tio i tre tog tre bussen hem så gick jag till farmor o farfar så fick pappa hämta mej och min punkterade cykel sedan ;() Har pluggat lite o tagit en liten prommis mee papa..

Drog in till mummy en sväng för att skicka mitt svenskaarbete efter en massa strul, glad att internet funkade igen :D Så passade på att skriva lite blogg o så, slipper jag sätta på segadatorn hemma hos papa..

En sak bara: Majsan visst ska jag byta mitt namn till Malin Von Schymbergskan? ;) HAHHAA så jäkla great! Det skulle va nått de ;) Det är inte alla som har efternamn som matchar med "Von" ;) (ASG)

Ska la dra nuu jag, måste hinna plugga lite mer religion innan Greys o duscha såklart ;), fast har inte bestämt mej om jag ska se efterlyst eller Greys(kan jue kolla på reprisen) men det lutar nog åt Greys :D

Hade, pusssssisss allaa gullegrisar <3

Kommentarer
Postat av: Majsan

Malin von schymberskan:D

Snart har vi religionsproooooooov,bajs.

<3

2008-10-16 @ 12:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0