I'm singing in the rain...

Tjoo!

Igår var det en härlig kväll, förfesten hos Sandra blev prima och sen blev det Hangan, trevligt att träffa en massa härligt folk. ;) Men alltså shiet min kjol gick sönder! :S Första gången jag använde den var igår o då gick den upp i sömmen. :O Bättre än så ska den väl kunna hålla?! Får försöka byta den eller nått, för så kass kvalitet kan det väl ändå inte vara?! Jag menar man ska väl kunna använda den fler än en gång?! Jag förstörde den jue inte, jag vet inte hur den kunde gå sönder :S

Idag måste det bli plugg, samhällsdebatt om FRA och socialkunskapsseminarie imorn :P Så jag måste göra klart inför det och så måste jag skriva en bokrecension, har muntlig bokredovisning på tisdag.. Alltså jag tycker att det enda vi har är skolan är muntliga saker och inlämningsuppgifter, kan det komma nå mer skriftliga prov snart? ^^

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0