Idol?!

Måste bara säga: Snälla, rösta ut JOHAN nu! Han är inte bra, ska man få vara kvar bara för att man ser så liten o oskyldig ut? Jag tycker verkligen inte att han är bra, förlåt vet att det finns sånna som tycker att han är bra, men det gör inte jag. Kanske om han kommer tillbaka om nått år när han har mognat inte vet jag, jag tror säkert at han kan bli nå stort i framtiden men inte just nu, nu lär vi fokusera på sånna som ex Lars o Robin E elr va han heter ;) De två kan säkert gå långt :)

Okej förlåt det blev ett taskigt inlägg men jag måste få framföra min åsikt :)

Blir spännade o se vilken som åker ut o imorn ännu mer spännande när både tjejerna och killarna tävlar mot varandra :) Fast f*n hinner inte se idol imorn blir lite födelsedagsfirande för sandra, hon blir hela 18 år :D

Hade gott!


Kommentarer
Postat av: julia

BIAAAAATCH! haha nej men jag håller lite med dig måste jag säga (choocking) och robin e är grymt bra assÅ!

2008-10-02 @ 22:40:23
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: ísabelle

vad bra smak du har malin, lars ;) lars är då bäst.. det finns ingen som är så bra som han. / lars största fan ;)

2008-10-03 @ 17:31:48
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0