Friday, jippie :D

Idag började jag min dag med svenska, halv nio. Lyssnade på musik på youtube och skrev pm, förberredelser för muntliga nationella typ som är vecka 45, veckan efter lovet, hump :O:P Blir nog bra det :) Har håltimme nu, gjorde mitt religionsprov igår jue så då har jag ingen religion, så jag o isa satt oss i cafeterian och skrev klart våra pm, eller jag är iaf klar isa vette f*n xD

Ska snart gå o äta mat, pizza :) Det smakar typ billys panpizza så då äre gott ^^ Sen har jag samhäll och som sista lektion internationella relationer :)

Efter skolan ska jag försöka ta mej i kragen o ta mej en löptur, det var länge sen nu ;)

Ikväll blire mat på söderhielmska med laget och herrlaget, sen visar det sig vad det blir efteråt, marsan försöker tvinga med mej på krogen, men jag hade lovat mej själv att ta det lugnt i helgen så tror nog bara att jag åker hem efteråt :)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0