:)

Shoo... Igår blev det en fartfylld dag ;) Slutade skolan typ fyra, drog ner på stan me ida en snabbis, sedan kom papppa så åkte vi till Nobo o fixade korvprover(vi ska sälja korvpålägg med fotbollen xD) sen åkte jag o pappa ner på stan igen in på intersport o kolla på vinterjacka. Köpte en svart tjock jacka, perfa :) Kom hem typ halv sju käkade lite o kolla på tv, sen drog jag till mamma o hälsade på, för min styvbrorsa o hans barn är där nu :) Hur kan ungar vara så härliga?! Okej aja inte alltid så härliga menmen xD

Idag var jag tvungen att gå upp typ tio över sex :O Öhh, skulle ta fem över sju bussen, för vid åtta hade jag körlektion :) Känner mej så duktig som tagit tag i det nu ^^ Gick väl ganska bra, var ganska nervös först ;) Efter det blev det skolan, jag, isa o julia skrev klar vår frågeenkät om utseendefixering, som vi tänkte dela ut i klasser för att få en jämförelse. Sen var det geografi o sist svenska, där fick vi åka hem o skriva manus inför våra NP-tal som är efter lovet :P Men lat som jag är så blev det tv istället, får göra det imorn när jag har mer tid. Har träning ikväll så får spela in Ugly betty eller kolla på reprisen ;)

Hade prima, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0