De é lördaaaa! ;)

Tjooo..

Igår blev det lite firande av sandrew :) Först blev det lite tacos o lite förfest hemma hos sara, med hon, krille, bella, irre, jag o sandra då förstås :) Sen skulle de dra till krogen vilket jag egenligen inte skulle men så blev det iaf, det var jue trots allt gratis ;) Men på en fredag, då är det inte nå kul iaf inte på hangloose o det är typ bara där man kommer in, synd att man inte kommer in på slick för där är det jämt jättemycke folk xD Så jag sandra o irre drog hem till sandra o skulle myspysa lite, kom några killar så vi snacka o hade ganska trevligt faktiskt ;) Det blev att jag o irre sov kvar där :)

Så sen vaknade man alldeles lurkig o j*vlig, så satt man så vacker på bussen hem xD När jag kom hem tog jag en välbehövd joggingtur med Marsán o kan jue bara påpeka att den var välbehövlig ;)

Ikväll blire förfest hos sandra o sen krogen HANGLOOSE! :) Som vanligt ;P

Ska se om pappa är klar med maten nu, ha en fortsatt trevlig lördag!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0