Dagens outfit

Dagens outfit (bara för att göra isa glad/jäklas me henne xD) Isa som triggar mej till det!

Isa anmärkte att hon tyckte att det var "töntigt" att placera listor med dagens outfit på sin blogg ^^

Svart jacka från H&M
Svart/grå sjal från ?
Svart mössa från killavdelningen H&M
Hemmastickade gul/vita vantar
Vita "fake" converse med svarta skonören
Mörkblå jeans från H&M
Grått linne med hello kitty-tryck från H&M
Blå tjocktröja (pappas) med vittryck från killavdelningen på H&M
Svart väska från? (Fick den av farmor)
No make-up today
Håret: två svarta hårspännen och lite hårspray(wella)

Kommentarer
Postat av: julia

haha. ja men tyvärr kom jag inte idag malin, jag vet att du saknar mig otroligt. jag vet att det är svårt utan mig. jag vet att du gråter nu HAHA nej men allvarligt. jag kommer på måndag (:(: men nej , hon har inte berättat ngt :O:O:O nu blev jag nyfiken ;D

2008-10-17 @ 12:36:25
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

din outfit var faboulos darling! ;)

2008-10-17 @ 17:46:59
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Maja

Dagena outfit var ju skitsnygg von Schymbergskan:D

2008-10-18 @ 11:22:45
Postat av: jolle

ahhaha fan va nördigt

2008-10-22 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0