Bra start på en ny vecka?

Nja det kanske man inte kan kalla det menmen. Har haft samhällsdebatt om FRA idag, gick väl ganska bra. Jag skulle debattera emot FRA-lagen, vilket var lite svårt eftersom jag mest är för den men lite emot är man också :P Sen så hade jag även ett socialkunskapsseminarie om socialpsykologi, det var ganska lätt för man gick bara igenom frågor som vi jobbat med :P Slutade väl typ kvart över tre, gick till gina och böt min trasiga kjol xD Sen tog jag tjugo i fyra bussen hem så var väl hemma starx efter fyra, satt mej o skulle skriva min bokrecension men förstod att jag typ var klar med den, ska bara renskriva den o finjustera den lite o så måste jag träna på den så att jag kan ta den muntligt imorn :P

Dagen har vart konstig för jag har vart på ett sånt konstigt humör, har typ sagt konstiga ord o så som t.ex. till min socialkunskapslärare svarade jag när han fråga om vi var välförberreda: "Jag är lite ringrostig" alltså jag menar RINGROSTIG vem f*n använder ett sånt ord?!(iaf i det sammanhanget) xD Ajaa har mina konstiga ord ibland ;)

Ska väl ta tag i att renskriva bokshitet nu! Ikväll blire, ja vaf*n blire på tv ikväll? Fick total blackout nu måste kolla upp det i tv-tidningen ;) Kanske tar mej för att ta en prommis eller tvinga papi till att övningsköra, kasnke hinner med bådeoch ^^

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0