Bara två skoldagar kvar till det välbehövda höstlovet =)

Hade sovmorgon idag så började tio, härligt fick sova två timmar längre idag än igår :) Lite småseg dag med geografi, samhäll o matte, fick uthärda dagen med en enorm trötthet.. men piggnade nog till lite på matten, eller kanske bara i fantasin men Jimmy vår otroligt braiga o snälla lärare bjöd några på kexchoklad, hiihii, vet inte varför men han gav den till en i klassen så fick vi som var där innan dela på den (fick väl kanske en fjärdedel, tacka för den, himla snällt! ^^)  Slutade tio i tre så skönt det iaf :)

Kom hem käkade lite frukt o kolla på Ugly Betty o lite Andra Avenyn :) Måste väl börja skriva på mitt talmanus till nationella idag, annars får jag det aldrig gjort :P Boooring, vette f*n va jag ska skriva, svårt... Ska försöka hålla tal om en artikel om nån som levde som nazist ett tag men som sedan kom ur det o så ska jag ha en bild som passar till texten, plus att det skall passa till infallsvinkeln som jag valt: "händelser som förändrat tillvaron". Hoppas det blir bra tillslut är jue trots allt ett NP-prov :O

Ikväll blire nog Grey´s Anatomy :D Är hungrig som bara den hoppas, fader kommer hem snart o gör food, hoppas att det blir nå gott, maten i skolan var ingen höjdare precis men det funkade smakade varken gott eller äckligt. Ja mena korv med timjanstäcke typ, låter det gott? Åhh nej smakade faktiskt bättre än jag trodde :P

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: isabelle

jamen vadfan malin :P det var ju typ "nästan" alla :P eller ska jag ändra och skriva "alla förutom malin, julia engström.." och vilka det nu var som satt kvar :P? haha

2008-10-22 @ 19:28:33
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0