Alone in the dark...

Jahaa så skulle man ha träning Andersberg, fick syrran o Victor att skjutsa dit mej. Blir avsläppt o dem åker hem. Möter mitt lag utanför hallen, som är beckmörk o låst :O Whattaaaaa? Vi ska jue träna!! Putte vär tränare är inte där för han jobbar, istället hade hans kompis Alp ställt upp o skulle träna oss. Men hur skulle det gå till? Allt var låst! Ingen som kunde komma o låsa upp heller. Det var bara att gå hem med ilskan inom sig. Jag o Birrebaum tänkte gå till stan men Alp erbjöd sig skjuts så vem tackar nej till det? :P Sen satt hon med mej o vänta på min buss, sen så var det bara att sitta den ca halvtimmes långa bussresan hem igen :I Blir så less, sånt här borde kollas upp bättre!

Så istället för att ha Sandra här, är jag totally alone i vårt stora hus.. Tur att det inte är halloween ännu, så det inte skulle komma nå läskiga snorungar utklädda till scream elr dylikt, då skulle jag inte ha öppnat dörren xD haha

Har bullat upp med en stor kopp varm choklad, ett fat med kiwi, banan, apelsin och lite kakor :) Hihi blir nån film till det, funderar på en skräckis ;) Nästan ända chansen för mej att bli skrämd av en skräckis är väl när jag är ensam hemma, hoho spooky. Fast vill kolla på nån romantisk komedi också, aja hinner väl med bådeoch, kvällen är lång xD

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0