Take me back to spring...

Tänk va fort saker och ting kan förändras, mycket kan hända på bara ett dygn eller änu värre på bara några futtiga timmar. Jag saknar tiden i våras, vi hade alltid det så himla roligt, hade aldrig de där trökkvällarna man ibland känner att man hade kunnat slippa. Kanske blev det för mycket av det goda? Inte för att jag inte vill ha det senaste halvåret efter våren, men grejen är den att det hade vart ännu bättre idag om man fortarande hade det andra också. Människor kommer och går hur som helst in i ens liv, vissa blir saknade andra bara skönt att slippa. Men man känner ofta en saknad av många människor man bara slutat träffa hux-flux, min stora fråga är egentligen vad som hände? ja visst människor förändras men det grundliga till allt har jag ingen aning om, jobbigt att leva i ovisshet. Det kanske bara blev som det blev på grund av ingen speciell anledning?  Många av de man saknar känns det bara konstigt att träffa nu, man vet inte hur man ska vara för det är inte som förr :I Men en sak är säker  det kommer aldrig bli som förr, nästa år kommer inte heller bli som förr, inte om tio är heller. Människor förändras, allt förändras, nyttnytt i bilden hela tiden. Men minnena det är nått som aldrig kommer försvinna, nog att de bleknar de tror jag nog men långt bak i hjärnstammen kommer alla minnen finnas kvar o vem vet om tio år kanske det är just detta som jag plockar fram ur mitt minne. Förändrig är bra till en viss del, men känner man sig missnöjd är det bara skit med förändring.

Lägger in några bilder som har betytt nått himla mycket för mej och kommer fortfarande att göra det. Tiden då allt roligt hände, vilket det fortfarande gör idag men inte på samma sätt. Det kan inte alltid vara på samma sätt....



Kanske jag känner så bara för alla hemskheter som hänt på senaste tiden, varken du eller jag vet, varför?!

"Det som inte dödar dig, det härdar dig"

Kommentarer
Postat av: majgun

Men sötis! Saknat dig med löööv;)

Imorrn är det redovisning på socen;)

2008-11-16 @ 22:13:42
Postat av: julia

bra skrivet malin. im proud over ya!:)hah;D

2008-11-17 @ 12:32:00
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: julia

sv: bitchslap .. jag är duktig malin, jag är duktig. hahaha!

2008-11-17 @ 20:49:46
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0