Men SNÄLLA SLUTA! Jag orkar inte höra...

Jaa jag vet att vi har mer i skolan nu än va vi hade för en vecka sen, visst mer än tre stora grejer på en vecka är mycket, men orka lägga ned energi på att påpeka att det är mycket, då orkar man jue mindre. Så snälla sluta! Dessutom vid det här laget vet vi jue alla att lärarna lägger allt i en klump att de inte är så smarta egentligen gällandes skolarbeten xD Tänk förbi att det är är mycket, gör bara det du ska, så slipper jag som inte vill lägga ned energi på att påpeka att det är mycket att dras med o få mindre ork. De gäller bara att bita ihop o göra det som skall göras så är allt bra sen. Ta det som det kommer så blire bra ska ni se xD

Jajajaa nu vare jag som klagade av mej lite, men det får man göra ibland med måtta, ingen behöver jue läsa det här om de inte vill såå. Man har alltid ett val...

Så har nyss städat rummet lite de behövdes :P Blev ingen träning idag för min del ont i nackhelvete så palla inte att ta mej till stan o träna. Ska snart ta tag i pluggandet, får se om jag åker en sväng till farmor o farfar också ;)

Ikväll blire tv-kväll som vanligt på söndagar, Gossip Girl, One tree hill o Andra Avenyn :)

Hade bra i snöovädret! (Kanske blire snö i jul? I hope ^^)

BTW, bästa uttrycket för helgen - nått som måste nämnas ;)
Julia: - "Fan jag hör så dåligt, jag måste nog gå och kolla synen"

Kommentarer
Postat av: jolle

de är skitmysigt med snön:)

2008-11-23 @ 18:23:56
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: MajGun

Ses imöra sköning;D

2008-11-23 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0