Lördaaaaaaa =)

Jahapp gårdagskvällen blev väl sådär. De va skoj hemma hos Jojjiis iaf :) Sedan bar det av till krogen, "Hangan". Passade på med gratis inträde, tänkte egentligen inte gå ut men de blev så. Tänkte yes! mycket folk på en fredag då blire säkert skoj, men musiken herregud, tror de endast spelade max 5 bra låtar på hela kvällen :O Ida o jag ville bara åka hem, men hennes buss till ä-by skulle inte gå förns tio över två så de var bara att bita ihop. Märkte att jag blev skapligt trött mindes inte ens nån som jag hade suttit o snackat med bara tidigare under kvällen haha xD Kände mej något störd efter det, pinnigt ;)

Blev happy today när jag läste tidningen, såg att Johan ÄNTLIGEN! åkt ur idol, har småfjortisarna ÄNTLIGEN! insett att han inte kan sjunga? =) Bra gjort!

Ikväll blire nog troligtvis utgång me Majgun! Hoppas de blir mer fun då, men de tror jag säkert, lördag är alltid bäst på hangan :)

Måste väl ta tag i o plugga lite psykolgi o religion snart, usch! Försöker att inte klaga på att det är mycket nu men det går inte längre o så känns det som det bara är en av våra lärare som faktiskt fattar hur mycket vi har de tre sista veckorna innan jullovet! Typ 3 stora grejer varje vecka o så + ett omprov i psykologi för mej då o några andra :/ Liksom 10grejer på 3veckor! :/ + Plus att man har en massa annat att göra, vill jue inte boka om körlektioner nu när de går så bra för mej, så är de sån konkurrrens om dem så det är svårt att få nån tid, så får se hur jag löser det, i värsta fall om jag inte hinner med så är det väl nån träning jag får stå över i sånt fall :( Det där lovet känns väldigt välbehövd nu, men det känns också väldigt avlägset...

Näee nu ska vi inte sitta här o sura, ska ta tag i pluggandet så man har nått klart soon iaf :)

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0