IG - det kan väl alla få nångång elr?!

Fyy fan blev så jävla arg o besviken tidigare idag när man fick tillbaka psykolgi provet som vi gjorde för ett tag sen. IG!! Grejen är den att jag kan ta att jag fick IG på provet, men att jag måste göra omprov blir jag så arg på! Detta behövdes verkligen inte nu, nu när vi ändå har så mycket att hinna med till jul. Jag försöker att inte klaga på att vi har mycket men det här var fan droppen :( Menmen jag ahr mig själv att skylle, pluggade helt enkelt för lite till det provet o de va så jävla svårt :/

Skönt att nått gick bra idag iaf, hade körlektion o de gick bra :) Träffade på Ida en liten snabbis efter skolan innan körningen, det var härligt att snacka av sig lite ^^

Nu har man vart duktig iaf o är nästan klar med internationella, ska bara renskriva skiten på datorn.. Haha!

Ikväll blire Greys Anatomy, yes! =D Blir nog även en liten choklad - nougat, om den ena var min vill säga ;) Såg den i kylskåpet haha xD Mums!

Hade gott!

Kommentarer
Postat av: julia

uscha. lät inge kul att du fick ig. men som sagt, alla får det ngn ggn. jag har då fått det allt för många ggr. bara att bita ihop och göra det bättre nästa gång :)

2008-11-26 @ 23:14:30
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: majgun

Mallan, du fixar det nästa gång! I'm sure:D

Ses imöra baby!

2008-11-27 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0