Helgerna är till för att vila ut, men så går det oftast inte till ^^

Gårdagskvällen var helt lyckad :) Drog till Nylens i Valbo vid åtta tiden för lite förfest med singstar o så ^^ Drog väl ner på stan vid elva typ, så kom till Hangan strax efter halv tolv, precis innan all jävla köbildning haaha xD Stötte på Majgun o Maria, så dansade lite o hade det skoj me dem :) Sen sisådär tio i två började man jue fundera hur de skulle bli me bussen - köö till garderoben o så bussen skulle gå tio över två. Men det löste sig på ett smidigt sätt, sov kvar i stan, skönare än att åka hem själv till sin ensamma lilla säng xD

Jobbigt var det att ta sig upp imorse ville bara ligga kvar där hela dan, men tillslut blev det att man tvingade sig upp, åkte hem me ett bussen. Så har man vart trött hela dan, o den jävla förkylningen som jag trodde att jag skulle bli av med snart har ökat på igen nu, man blir aldrig av med skiten :/ Så man har känt sig hängig idag på grund av allt..

Ikväll blire soft framför tv:n iaf, får se om jag orkar hålla ögonen uppe. Men man kan jue inte missa framförallt One tree hill och Gossip Girl, men så äre jue Andra Avenyn också så får väl se hur jag orkar med ;)

Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Majgun

Vem sov du hos?!

Mallan din lilla sötunge!:D

2008-12-01 @ 16:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0