Här är inlägget din lilla skit jullsan ^^

Happy nuu vaa när lilla jag tog tag i att skriva ett blogginlägg? Nu får du som du vill ;)

Jahaaaappp.. Igår var det nationellt prov - uppsats i svenska, hump, vill inte säga att det gick bra får väl fan bara G+ som jag alltid får i svenskan, det eller G/Vg, va äre för vits med att plugga när jag ändå bara får det hela tiden i svenska?! palla..

Idag blev en softis dag typ, började tio i elva med matte, sen efter lunch va det bara en lektion religion, skulle egentligen jobba med eget arbete men vi satt o snacka om allt möjligt istället xD Slutade typ två :P Gick ner på stan i väntan på att ha teorilektion. Kom hem typ efter sju nån gång :P Har nyss kollat på Andra Avenyn :P

Sovmorgon imorn igen, börjar typ tio tror jag :) Imorn blire Sthlm me Idiisen, får se va det blir för röjj där! På lördag blire krogen me Birrebaum, hennes kille o nå andra, blir väl troligtvis Hangan xD

Hade bra, pussiss!

Kommentarer
Postat av: majgun

Ses på lördag då sköning!;)

2008-11-14 @ 20:17:38
Postat av: julia

jag är ärad. eller hur man säger. hahahha. men du malin, du måste ju blogga om gårdagen ;););)

2008-11-15 @ 11:45:05
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0