Fredag yes!!!!! =)

Jahaapp började dagen med att försova sig 45min, så de blev bara till att stressa o skippa frukosten :/ Hann på fem över åtta bussen iaf så kom väl bara en 15-20min för seent till svenskan. Är såå hungrig!! Ska egentligen gå till pelleplutt med min textanalys för att få feedback, men passa på att skriva ett litet inlägg först ;)

Slutar tjugo över två idag så sen blire stan en snabbis mee idiisen, ska försöka hitta en lite present till jojjiiss :)

Ikväll blire lite fest?! hos jojjiis, o fira henne lite!

Igår va pappa så glad för att han hade fått en ny mobil från jobbet, men som man säger "man kan inte lära gamla hundar sitta" xD Det gick jue lite längre tid för han än mig att förstå sig på den nya telefonen ;) Hihi..

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0