Vafan varför funkar det inte?! :S

Jäkla skit grejer, idag har det varken funkat att ringa elr smsa, det måste vara nå fel på kortet :S O inte fick man nån stor hjälp när man ringde till Comviqs kundtjänst heller - han jag pratade med hade jue ingen aning va de kunde va för fel, för det va inget som han såg var fel, han sa bara: "Jag får skicka iväg det så får jag se vad teknikerna säger". Alltså så om de inte bara är nå tillfälligt idag ska jag då gå med telefon i flera dagar, månader utan att kunna ringa o smsa?! Herregud! Hoppas verkligen att det bara är nå tillfälligt idag.... Blir så less man blir så handikappad utan att varken kunna ringa elr smsa :/ O inte nog med det så blev man förolämpad på kuppen, killen i kundservice trodde att SKUTSKÄR låg vid STHLM!!!! Ojoj bra där, så jag fick snällt tala om att näe det ligger utanför GÄVLE! HAHHA!

Aja slut på klagandet xD Idag har det vart en ganska skön dag i skolan, på psykolgin var det mest diskussion om vad som var normalt o vem som var psykiskt sjuk o så :P Sen va de matte, urg. Sen efter lunch hade jag nå religionsseminarie - nå konstigt skit, man spelade någon människa som utövade nån utav de fem världsreligionerna: hinduism, kristendom, judendom, buddhism och islam. Jag skulle föreställa en protestant inom kristendomen - visste knappt vad jag skulle säga allt var så luddigt, menmen de blev säkert bra tillsist xD

Kom väl hem efter halv tre nångång, satte igång med att fundera va jag vill ha i julklapp, tände lite ljus o mös för mej själv i min ensamhet, sen blev det även lite plugg.

Har nyss gjort pannkakor o käkat, är ensam hemma så får fixa mat själv haha xD Ikväll blire träning och sen kommer man hem till ett ödehus, men går nog o sover direkt så ;)

Hade bra i snöslasket mina vänner!

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag vet :o greys får då mina tårar att rinna lite då och då, och då det är gamlingar med.. då jävlar :|



HAHAH trodde han att skutskär låg i sthlm. ojojoj, den killen kan inte ha mycket koll. eller ja, är väl inte så lätt att veta vart allt ligger.. men ändå:P

2008-12-04 @ 18:38:32
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: julia

haha.. fan vilken förolämpning x)

2008-12-04 @ 19:17:53
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: julia

whaaaaaaaat? är du seriös? alice var ju grym idag. tyckte hon gjorde skitbra ifrån sig. du klockan två på måndag jU! jag har fan lust att skippa ind.val och dra till stan ist då (:

2008-12-06 @ 00:52:03
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: julia

sv: snorgrön-lysgrön. same shit ;) haha. och ja, ellerhur visst vad jag duktig. im proud! men du.. blogga snart halåååååååå!

2008-12-10 @ 20:46:24
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0