Snart äre jul! Myspys!

Puhh var tvungen att gå upp vid sex idag för hade körlektion tio i åtta, men det gick bra iaf :) Började skolan typ tio över nio, psykologi, hade genomgång av grejs o fick sen en film om manodepression, sen var det matte, men jag o julzz lyssnade på julmusik så de blev inte så mycket vettigt gjort den lektionen.. Sen slapp jag religionen efter lunch, skulle bara lämna in ett arbete som jag var klar med så lämnade det före. Så slutade strax innan tolv idag härligt!

Drog till farmor o farfar, så var sys där också, fick lite mat köttbular o makaroner, sen blev det en tripp till stan igen med sys för julklappshandel, hittade lite åt bror o victor iaf :) En bra början iaf..

Efter det gjorde jag lite våfflor åt mej o papi, mums! Sen har jag mest lyssnat på julmusik o bara haft det skönt. Kollade lite på julkalendern för första gången i år, men var tvungen att stänga av skiten, herregud har aldrig sett nå sämre typ :O Julkalendrarna blir bara sämre o sämre hur kan barnen vilja se nå sådant?! Näee det ska vara typ "Mysteriet på greveholm", "Pelle Svanslös" & "Sunes Jul" som en själv växt upp med xD

Ikväll blire till att kolla på Andra Avenyn iaf, brukar aldrig va nå annat bra på torsdagar :P

Sovmorgon imorn härligt, har ingen svenska så börjar typ tio :) Lugn dag imorn tre lektioner, tror att det blir film på två utav dem o så på den tredje är det nån föreläsare som skall komma o snacka om skolor o så, på samhällen skulle vi ta kontakt me nån som skulle kunna föreläsa om nått som rörde kommunen så min grupp fixade dit en politiker som har hand om skolverksamheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0