Snart så...

Igår handlade man klart julklapparna härligt! Så slog jag in alla paketen, drog till mamma en sväng o hälsa på för min moster o morbror va där :) Fick skjuts av dem till valbo till Sabina :) Jag, hon o Emelie hade lite skoj me nå playstation frågespel - Buzz elr nå liknande hette de. Blev även lite singstar, ojoj ^^ Missade bussen från valbo till stan så Emelie var så snäll o skjutsa mej o var även kvar o väntade så jag inte behövde stå ute o frysa så länge i väntan på min buss ^^ Somna väl vid tre - fy va trött jag va.

Vaknade flera gånger mellan tio o tolv idag, men de blev att jag drog mej upp vid tolv :P Oj inte normalt att jag sover så länge, men behövde den sömnen ;)

Så nu håller man på o städar, lyssnar på julmusik o julpyntar lite xD

Snart jul! =)


Kommentarer
Postat av: julia

Ja men såg ju dej ett antal gånger i går i stan :P försökte heja men här blir man ju totalt ingorerad ;P tack mallan haha. <3

2008-12-21 @ 16:13:52
URL: http://juliaalner.blogg.se/
Postat av: julia

julloven är bääääst, eftersom man får sova så länge man bara kan ;) hih!

2008-12-22 @ 01:20:27
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0