Nån gång ibland med måtta får man väl?

Min kropp mår inte så bra just nu tror jag. Samtidigt som jag har en envis jävla förkylning i kroppen som suttit i hur länge som helst, har jag fått en lårkaka(helvetes ont) o så tränar jag på det. Vet att jag egentligen kanske borde vila från träningen, men det funkar inte, jag vill träna, svårt att inse att jag kanske borde vila men det tycker jag att jag har gjort tillräckligt nu, inte mesa nu det är jue snart jul :) Kämpakämpa o håll ut in i det sista. Egentligen va har jag o klaga över? Jag är inte dödsjuk, jag bor inte på gatan o jag har folk som bryr sig om mej, men jag antar att det kan vara bra att "klaga" av sig lite IBLAND, men bara IBLAND annars blir det för tjatigt o ingen orkar bry sig ;)

O förresten hur står det till me svenskan för min del? Trodde att man sa tröck, herrregud de heter jue tryckte haha, men antar väl kanske att det är slangord för Gävlebor?, elr så misstog jag mej bara haha ^^

Svenskan nice me film - mamma mia.
Psykologi -  trök med genomgång av psykosgrejs, blä med psykosprov på torsdag.
Socialkunskap - Okej lektion om ADHD som elever höll i.


Ne okej vi säger så här fast jag bara vill ta dagen som den kommer, halkkörning på fredag :) O efter det innebär det lov!! JIPPIE! =)


"Only in my dreams can I find what I want, in reality, it is something completely different"


Kommentarer
Postat av: julia

och imorgon blir det meeeeeeer mamma mia, wihohohhioho!:)

2008-12-15 @ 23:24:12
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: jaha, en anka? så du skulle föreställa det? jamen dåså, då får du pris för bästa imitationen ;)

2008-12-18 @ 15:06:58
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0