"keep smiling, keep shining knowing you can allways count on me for sure, that's what friends are for"

Hade omprov i psykologi idag gick väl helt okej, ett G borde jag få iaf :) Kändes som jag hade pluggat lite bättre nu, men det var jättesvårt att få in skiten i skallen på mej :O Kom väl hem från skolan typ halv fem så självklart hade låste på cykeljäveln frusit så det vara bara att hålla huvet högt o vandra hem, så fick pappa hämta cykeln sen.

Gjorde klart religionsarbetet när jag väl var hemma tog en lång tid. Så lyssna jag lite på jullåtar, mys nu känner man feelingen när det snöar ute också ^^ Efter att religionen var klar tog jag mej ett välförtjänt bad, guu va sköönt de va har inte badat på åratal känns det som ^^

O just nu är det Greys Anatomy, efter det blire nog att jag lyssnar på ljudbok; Mias hemlighet, så himla bra o så är det så skönt att lyssna istället för att läsa haha xD

Snart är det bara en vecka kvar i skolan, härligt!

Hade bra pussiss!


Kommentarer
Postat av: julia

woho! ett inlägg.:):):) haha;D

2008-12-10 @ 22:45:39
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: julia

Det gick nog bra det där provet ska du se mallan =)

2008-12-11 @ 17:57:55
URL: http://juliaalner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0