Julen är över & snart står det nya året vid dörren...

Herregud va tiden går fort, det är jue skrämmande :O Träffade en gammal barndomskompis idag - Mimmi. Har inte sett henne sen i somras, tiden bara försvinner man hinner inte med :( Vad gör jag om dagarna kan man jue fråga sig? Det var über trevligt att träffa henne iaf o snacka av sig lite, tänk 4-5månader hinner man prata av sig i en sammanfattning på vaddå typ 1,5h elr så :P Det får inte vara en sån lång tid mellan vi träffas, men iof hon bor jue i Sthlmo nu, ska ta tag o åka o hälsa på henne nå nu i början på året :) Sen Malin, en till barndomskompis som jag heller inte träffat sen somras, trots att man bara bor en gata ifrån varandra, men det är jue så att man växer ifrån varandra o lever sitt eget liv, tragiskt men så är det. Måste ringa henne elr nått nån dag o se hur de är me henne. De två är jue faktiskt de som jag kännt den största delen av mitt liv, vilka minnen :)

Jag blir nu bara mer o mer, shiet den måste jag ringa o den o den, hur kan jag inte hinna med? Man måste nog bli mer mån om sina kompisar, men å andra sidan, de har sitt liv o jag mitt, vi hinner inte med. Men bryr man sig verkligen går det väl att få in entvå timmar iaf elr? Man tar väl sig tid? Guu va jag klankar ner på mig själv nu, men de hör inte av sig till mej heller, så nån får väl ta tag i det o de får väl i det här fallet bli jag ;) För än så länge vill man inte tappa kontakten med dessa härliga människor, kommer jag någonsin vilja det? Det tror jag då inte, om de inte händer nått som förstör, men usch så ska jag inte tänka!

Ajaa nu bara babblar jag, trök att läsa I know, ska se nån film i min ensamhet o tänka tror jag, kanske "Kung-Fu Panda", har inte sett den men vill se den ^^

Pussis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0