Jävla skitväder!! De ska va SNÖÖÖ inte REGNNNN :/

Har bara haft två lektioner idag skönt :) Geografi o svenska :P Men men långa typ 1,5h var ^^ Efter skolan hade jag körlektion, gick väl ganska så bra lite småfel här och där men sånt som händer xD

Efter det blev det en tur till farmor o farfar, försökte få farmor att hjälpa mej med samhällen - regering, riksdag, kommun o sånt. Sen kom pappa o hämta mej orka inte cykla hem i regnovädret ^^ Åkte en sväng till farfars brorsa lennart o hans fru ann ^^ Väl hemma blev de lite religionsplugg o käk- makaroner o köttfärssås...

Nu fördriver jag bara tiden tills Ugly Betty börjar. Skulle egentligen ha träning, men vilar idag på grund av den jävla ihållande förkylningen som aldrig vill ge sig. Hoppas jag mår bättre på torsdag när vi har "brottar"träning, roligaste på hela veckan när man får pumpa ur sig allt man har o så får man träningsvärk i några dagar efter haha, de är sån träning som är så rolig ^^ Jag undrar varför jag inte börjar på typ brottning eller boxning så man får hålla på me sånna styrkeövningar o så ^^ Boxning skulle vara jävligt skoj, är så skoj att slåss på boxningssäckar. Är så himla skönt att bara slå o få ur sig alla aggressioner som man förvara inom sig, känslan efteråt är så härlig haha xD Försökte övertala pappa att få sätta upp en boxningssäck hemma men de gick inte, så försöker övertala mamma att få göra det där istället xD

Hade gooood!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0