Gash...

Åhh blev så förbannad tidigare, kunde inte åka till Nyléns, för jag hade tydligen träning :O De är jue inte precis så att man går ut på lagets hemsida hela tiden, det är jue inte de första som man tänker på när man sätter sig vid datorn!

Ohh yes, tack papi, hoppas att du kommer hem med en ny dator imorn nudå :) Det behövs verkligen o det är verkligen på tiden! Usch va man fått stått ut me den här skit datorn som halkar upp sig hela tiden så fort det blir lite för mycket för den, vilket det blir när man bara har msn på o ett elr två internet fönster typ :O men nu är det slut dampat på den här datorn I hope ;)

Ska kolla på nån film när fotbollen är klar som papi snokar på, var väl typ man united - middlesbrough tror jag om jag inte missminner mej xD

Imorn blir det väl till att följa med till köpis för att hitta den perfekta datorn, så ska jag kika efter strumpbyxor till nyår haha xD Så blire träning på kvällen.

Nyår soon, hoppas det blir riktigt trevligt då asså =)

Puss <3

"You remeber me, when the west wind moves among the fields of barely"

Kommentarer
Postat av: julia

sv: DET är inte det viktiga, det viktiga är att jag fick en! ;) what happend in 2008, stays in 2008! HAHAHHA:)

2009-01-02 @ 23:00:00
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0