'''''''''''''''''''

Herregud va trött man va igår, somnade typ nio tror jag o så vakna man åtta idag, oj sov typ elva timmar! men det behövdes verkligen, de va en plåga att kolla på tv igår, somnade några gånger tror jag xD

Hade en lektion på morronen fem i tio till elva, sen var det håltimme i fyra h :O Frågade min socialkunskapslärare om man inte kunde få jobba hemma för vi ändå höll på med grupparbete o så var halva min grupp borta idag. Men nej det gick inte för sig, då skulle man få frånvaro. Han mena på att det var orättvist åt de andra o de säkert var fler som ville göra som mej o att han skulle ha sagt det förra gången isånt fall så att det skulle vara lika för alla :S Han är inte som min religionslärare som hela tiden säger om nått är orättvist: "Livet är orättvist". Ja det är det fan, kunde inte han se de så nån gång också!

Så de blev en tripp hem med nylens till dem, käkade korv o pasta som alltid när jag äter där haha xD De hjälpte mej lite att fatta det psykonynamiska perspektivet och beteendeperspektivet som jag ska ha omprov på nästa vecka :( Skit grejer!

Fick sluta typ halv fyra idag så var väl hemma typ kvart över fyra nångång. Var duktig o slängde in en tvättmaskin, så blev de lite plugg på psykologin, käk o så..

Ikväll blire Beverly Hills elr 90210 som de bara heter nu ;)

Hade great!

Kommentarer
Postat av: julia

sv: woops. lite fel blev det allt. nu är det rättat. tur att jag har dig som är min lilla rätterska då ! hahaha.

2008-12-02 @ 20:35:13
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: majgun

Då kan man ju fråga sig varför du egentligen var så trött?;) kan det kanske finnas någon liten orsak?:)

PUSSGURKA

2008-12-02 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0