Snart är året över igen, vi siktar mot tvåtusen f...cking tio ^^

2010 nu kommer vi och många som fyller systemet det året! 90:orna en stor barnaskara! ^^

Slänger in det där inlägget innan nyår som jag lovade. Julen var underbar som alla andra jular ;) Fast den rätta julstämningen saknades, men det blev bra endå :) Kanske för att man börjar bli äldre o det inte är samma sak längre. ;)

Dan före dopparedan firades hemma hos mamma o mambo, som "lilla julafton", julafton hemma hos pappa, med han, syskona, farmor, farfar, farfars bror lennart, hans fru ann, syrrans kille victor o hans barn kevin o julia :) Hade tomte i år för barnen, längesen man hade det nu, lyckades själv bli skrämd när han bara stod på altan o glodde in genom fönstrena haha xD

Juldan blev en annorlunda sådan, inget julkäk hos farmor o farfar som det alltid varit :/ Alla hade kommit överrens att farmor inte behövde stå o hålla på, jag menar man blir jue äldre, så blev en liten fika där istället :) Konstigt ännu mer att jag jobbade natt på juldan dessutom så en knasig jul men bra ;)

Imorn är det nyårsafton, jag har sett till så jag inte har haft för stora förväntningar inför den dagen, lyckas alltid med att ha det så har det nästan aldrig blivit som jag tänkt mej, men oftast bra endå :)

Jag, idiisen o amanda ska börja hemma hos mej för käk o förferre sen drar vi på fest hos ninpoo :D

Ha en riktigt jävla bra nyårsafton o imorn gör det ni verkligen vill, fira in det nya året med folk som verkligen betyder något. Strunta i vad andra säger, gör det på ditt sätt bara du inte förstör för andra!

Puss o gott nytt år!!!!! 2010 ska bli BÄST!!! Bara jag gör det jag vill, det ska jag se till!!


Bror o kevin o julia <3

Sis, victor, mami o mambo <3

Lilla jag ;)

Det var dan före dopparedan, nu kommer julafton ^^

Jul, jul strålande jul!


Farfar o farmor <3

Bror nergrävd i julklapparna ;)

Pappa stolt över julklapparna ;) <3

Julia så söt o överlycklig med sin fina askungen outfit som tomten gav henne ^^

Kevin :)

Victor o sis;)

Juldan kommer

Amanda o jag <3 Va med mina små änglar när dem förfesta innan slick, själv så fick man jue va nykter eftersom nattjobb kallade...

Jag o idiisen <3

Idiisens mami "mamma mia" o sötjonte :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

vad gullig du är :) saknar dig med. vi ses när vi kommer hem <3

2010-01-15 @ 15:16:33
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

Sv: haha jag visste väl att du skulle tycka det ;) Men dom är ju lite speciella, det måste jag hålla med om.

2010-01-25 @ 10:46:34
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

Sv; Jag? Söt? Men herregud, som om jag inte visste det redan ;) haha nämen gulligull, det är du som är söt min älskade malin!

2010-02-02 @ 11:56:23
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0